Zakup okien to istotny element podczas budowy i remontu domu lub mieszkania. Pragniemy zapewnić Ci pełne wsparcie zarówno przy wyborze stolarki okiennej, jak i po jej zakupie. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw przydatnych informacji. Dowiesz się, w jaki sposób zamówić okna i jak przebiega proces realizacji zamówienia. Poznasz również rekomendowane przez nas sposoby montażu oraz sprawdzone zasady pielęgnacji i konserwacji produktów. Ponadto przybliżymy informacje na temat gwarancji i możliwości jej przedłużenia, wsparcia technicznego oraz zgłaszania ewentualnych reklamacji.    

  • Jak zamówić okna - proces zamówienia w pigułce

     

    Wszystkie nasze produkty wykonujemy na indywidualne zamówienie. Dzięki temu są zawsze dopasowane do konkretnego projektu i zgodne z Twoimi oczekiwaniami.

    Okna możesz zamówić na dwa sposoby:

    • Jeżeli najpierw chciałbyś zapoznać się z gamą produktową, podczas Twojej wizyty w salonie sprzedaży zaprezentujemy nasze produkty, a także przygotujemy wstępną ofertę cenową. Następnie dokonamy dokładnego pomiaru w Twoim domu lub mieszkaniu.

     
    • W drugim przypadku na początku przeprowadzamy bezpłatny pomiar oraz ustalamy szczegóły dotyczące montażu. Dopiero później umawiamy się w salonie, gdzie prezentujemy nasze produkty i sporządzamy ofertę cenową.

     

    Dane osobowe, które nam podajesz w celu przygotowania oferty lub przeprowadzenia pomiaru są bezpieczne. Spełniamy obowiązek informacyjny dotyczący zakresu, sposobu i podmiotu przetwarzającego dane zgodnie z RODO.

     

    Po ustaleniu szczegółów zamówienia uzgadniamy kwestie finansowe. Przy większych zleceniach będziemy mogli zaproponować Ci rabat. Następnie podpisujemy umowę. Rekomendujemy, aby zawsze zawierać ją w salonie sprzedaży. Umowa zaczyna obowiązywać dopiero od momentu złożenia podpisów przez każdą ze stron. Na tej podstawie będziemy mogli przekazać Twoje zamówienie do realizacji.

     

    Po wyprodukowaniu okien ustalimy dogodny dla Ciebie dzień montażu, uwzględniając przy tym warunki pogodowe. Zarezerwuj sobie ten dzień, abyś był obecny w trakcie wykonywania montażu. Na zakończenie następuje odbiór okien i prac montażowych. Dokonujesz go w obecności pracownika salonu lub członka ekipy montażowej. Potwierdzeniem obioru jest spisany i zatwierdzony przez obie strony protokół.  

  • Gwarancja 7+3*

    Standardowo nasze produkty objęte są aż siedmioletnią gwarancją na cały produkt z wyjątkiem:

    • powłoki lakierniczej, dla której okres gwarancji w przypadku obszarów w odległości powyżej 30km, od linii brzegowej morza gwarancja wynosi:

      • 3 lata na powłoki nieprzeźroczyste (kryjące);

      • 2 lata na powłoki z widocznym rysunkiem drewna (transparentne)

    • powłoki lakierniczej, dla której okres gwarancji w przypadku obszarów w w odległości mniej niż 30km, od linii brzegowej morza gwarancja wynosi:

      • 3 lata na powłoki nieprzeźroczyste (kryjące);

      • 2 lata na powłoki z widocznym rysunkiem drewna (transparentne)

    • okuć, dla których okres gwarancji jest skrócony do 5 lat (lub do 3 lat w przypadku obszarów w odległości do 30 km od linii brzegowej morza).

     

    Dodatkowo dajemy Ci możliwość wydłużenia tego okresu o kolejne trzy lata, uwzględniając jednak wyżej wymienione wyłączenia. Wystarczy, że spełnione zostaną dwa warunki:

    • Pierwszy dotyczy montażu. Powinien on zostać wykonany jedną z dwóch metod - jako montaż warstwowy w murze bądź w strefie docieplenia przy zastosowaniu systemu illbruck Mowo. W obu przypadkach ważne jest to, aby prace montażowe powierzyć autoryzowanej ekipie. Ekipy montażowe posiadające naszą autoryzację zostały odpowiednio przeszkolone z zakresu poprawnego i nowoczesnego sposobu montażu stolarki drewnianej.

    • Drugi warunek, który trzeba spełnić, to wykonanie trzech odpłatnych przeglądów serwisowych - pierwszy po trzech, a kolejne po pięciu i siedmiu latach od daty montażu. Pozwolą one na bieżąco ocenić faktyczny stan stolarki, wykonać zabiegi kosmetyczne, zabezpieczające lub przeprowadzić niezbędne naprawy.  

     

    Pierwszy warunek można spełnić już przy zakupie okien, wybierając zalecany sposób montażu - odpowiednia informacja zostanie zawarta w umowie. Jeśli chodzi o przeglądy serwisowe, to chęć wykonania pierwszego przeglądu należy zgłosić drogą mailową na adres serwis@sokolka.com.pl

    Zgłoszenie powinno zawierać:

    • dane kontaktowe zgłaszającego,

    • adres, pod którym znajduje się zamontowana stolarka,

    • miejsce zakupu stolarki,

    • numer faktury zakupu,

    • numer zlecenia produkcyjnego z Karty Gwarancyjnej.

     

    Zgłoszenie powinno zostać nadesłane nie później niż trzy miesiące przed upływem trzech lat od daty z faktury końcowej, dotyczącej danego zamówienia.

    DO POBRANIA — Karta Gwarancyjna

    Warunki "Gwarancji 7+3*" na produkty Sokółka Okna i Drzwi obowiązują dla Umów podpisanych / zamówień złożonych od dnia 06.12.2018r. 

  • Montaż okien, nasza rekomendacja

     

    Okna i drzwi balkonowe Sokółka Okna i Drzwi są wyjątkowo energooszczędne i trwałe. By w pełni zachowały swoje właściwości, muszą zostać poprawnie zamontowane. Dlatego zalecamy, aby montaż został wykonany przez wykwalifikowaną ekipę, która posiada naszą autoryzację.

    Rekomendujemy dwa sposoby montażu - warstwowy oraz poza licem muru w systemie MOWO firmy Tremco illbruk, z którą ściśle współpracujemy.

    Montaż warstwowy wykonuje się w murze, zazwyczaj licując profil okna z zewnętrzną jego stroną, przy użyciu taśmy paroszczelnej od wewnątrz, taśmy paroprzepuszczalnej na zewnątrz oraz pianki poliuretanowej.

    illbruck MOWO to systemowe mocowanie okna w warstwie ocieplenia z jednoczesnym uszczelnieniem złącza okiennego. W systemie tym stosuje się specjalne profile instalacyjne. Nie wymaga on użycia konsol ani pianki poliuretanowej. System ten umożliwia pełne zamknięcie otworu już po 24 godzinach. Gwarantuje on doskonałą energooszczędność, hermetyczność i izolacyjność akustyczną.

    DO POBRANIA — Instrukcja Okna i Drzwi Transport Montaż Serwis

  • Konserwacja i regulacja

     

    Drewniane okna przez wiele lat będą pięknie wyglądały i sprawnie działały dzięki łatwym zabiegom pielęgnacyjnym i konserwacyjnym.

     Dwa razy w roku, najlepiej wiosną i jesienią, dokładnie oczyść okna. Ramy i ościeżnice umyj wodą z dodatkiem delikatnego detergentu. Myjąc przeszklenia zwróć uwagę, by płyn do szyb nie miał kontaktu z drewnem. Następnie zabezpiecz poszczególne elementy okna preparatami do konserwacji. Na ramy i ościeżnice nałóż emulsję pielęgnacyjną, uszczelki nasmaruj środkiem na bazie żywicy silikonowej, a okucia - specjalnym smarem. Przy okazji obejrzyj powłokę lakierniczą. Gdyby pojawiłyby się drobne pęknięcia lub odpryski, delikatnie wygładź powierzchnię papierem ściernym, a następnie nanieś odpowiedni lakier. Wszystkie preparaty do pielęgnacji i konserwacji kupisz w salonach sprzedaży Sokółka Okna i Drzwi oraz w naszym sklepie internetowym sklep.sokolka.com.pl

     Warto też sprawdzić, czy okna płynnie otwierają się i zamykają. W razie potrzeby regulację okuć możesz wykonać samodzielnie według dołączonej instrukcji lub skorzystać z usługi odpłatnej regulacji, kontaktując się z nami przez najbliższy Salon Sprzedaży bądź bezpośrednio z działem serwisu.   

  • Serwis i reklamacje

    W trosce o Twój komfort zapewniamy kompleksowe wsparcie techniczne oraz profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jeśli potrzebujesz porady dotyczącej obsługi, pielęgnacji lub konserwacji okien czy drzwi tarasowych, nasi eksperci są zawsze gotowi służyć swoją fachową wiedzą i doświadczeniem. Na zlecenie możemy również przeprowadzać okresowe przeglądy techniczne, obejmujące ocenę stanu powłoki lakierniczej, konserwację i ewentualną regulację. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod bezpłatnym numerem infolinii: 800 122 822, z tel. kom. +48 85 733 64 40. 
     

    Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres 16-100 Sokółka, ul. Lotników Lewoniewskich 1 z dopiskiem Serwis Sokółka Okna i Drzwi lub wysyłając e-mail na adres serwis@sokolka.com.pl

     

    Pismo reklamacyjne możesz również złożyć w miejscu zakupu produktu. Zgłoszenia należy dokonać w możliwie najkrótszym terminie od wykrycia wady wyrobu.

    Serwis gwarancyjny będzie świadczony po przesłaniu nam zgłoszenia reklamacyjnego  wraz z dowodem zakupu. Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

    • dane kontaktowe zgłaszającego (które będą traktowane jako oficjalna droga kontaktowa w związku ze zgłoszeniem),

    • adres, pod którym znajduje się zamontowana stolarka,

    • miejsce zakupu stolarki,

    • numer faktury zakupu,

    • szczegółowy opis wady,

    • dokumentację zdjęciową w sytuacji, gdy dokumentacja zdjęciowa uwidacznia wadę (nie dotyczy np. ciężko pracującego okucia).

Zapraszamy do salonów sprzedaży